Prop de 2.000 periodistes passaran pel Palau 1 del recinte de Montjuïc
Fira de Barcelona acull el centre de premsa de la visita del Papa a Catalunya
L’únic centre internacional de premsa de la visita del Papa Lleó XIV a Catalunya s’instal·la al Palau 1 del recinte de Montjuïc. L’espai de 14.000 m2 de superfície acollirà prop de 2.000 periodistes d’arreu del món i està operatiu del 8 a l’11 de juny. Fira de Barcelona serà així un punt de referència per la cobertura informativa d’un esdeveniment històric per a la ciutat i de gran projecció internacional.
El centre de premsa, organitzat per l’Arquebisbat de Barcelona, disposa d’uns 800 punts de treball simultanis i està equipat amb una pantalla de gran format de 7×3 metres amb senyal de vídeo d’alta qualitat, sis cabines de ràdio i diverses zones de stand-up habilitades per a connexions en directe.
Més enllà de facilitar la cobertura informativa dels actes del Pontífex a la ciutat, l’espai està concebut com a un punt de benvinguda per als professionals de la comunicació, així com de difusió de la cultura i patrimoni de Barcelona i Catalunya, amb un programa de conferències i xerrades.
Les instal·lacions estaran operatives en horari ininterromput de 8h a 1h de la matinada els dies 8 i 9 de juny, i de 8h a 20h els dies 10 i 11.
Barcelona, 8 de juny de 2026
