AlgoFait, Efizum, i2CAT, MountAIn i Myriota, guanyadors dels Industry Solutions Awards

Els premis Industry Solutions Awards 2025 han recaigut sobre AlgoFait, Efizum, i2CAT, MountAIn i Myriota pels seus projectes en els camps de Sostenibilitat, Excel·lència per a la Indústria 4.0, Ciberseguretat, Intel·ligència Artificial i Connectivitat, respectivament. El premi a la startup de l’any ha estat per a l’empresa asturiana Aritium Technologies.

Els reconeixements han estat lliurats en el transcurs d’una cerimònia que ha tingut lloc en el marc d’IOT Solutions World Congress (IOTSWC), el principal esdeveniment global en transformació de la indústria mitjançant l’ús de tecnologies disruptives.

El premi de Sostenibilitat ha estat per a l’empresa francesa Algofait que ha dissenyat un sistema d’optimització de l’aigua en el cultiu de mariscos mentre que la catalana Efizum / Banc d’Ajuda Tecnològica ha rebut el premi en Excel·lència per a la Indústria 4.0 per haver creat un sistema de bessons digitals que poden ser implementats per petites i mitjanes empreses.

Ciberseguretat i salut
El centre de recerca català i2Cat, que ha dissenyat un analitzador de protocols de seguretat, ha estat guardonat en la categoria de Ciberseguretat i l’australiana Myriota, que ha llançat satèl·lits IOT per millorar la connectivitat 5G de baix cost i consum, en Connectivitat.

Finalment, la startup asturiana Aritium Technologies, especialitzada a desenvolupar solucions IoT basades en la Intel·ligència Artificial per al sector de la salut, ha estat reconeguda com la millor empresa emergent de l’any.

Els vencedors dels Industry Solutions Awards s’han imposat a altres onze propostes procedents d’Alemanya, Aràbia Saudita, Austràlia, França, l’Iran, Espanya o Regne Unit en una convocatòria que tenia com a objectiu contribuir a la transformació digital de la indústria a nivell global.

Els Industry Solutions Awards s’han entregat aquesta tarda en un acte que ha tingut lloc a l’Auditori de l’IOTSWC després del qual s’ha dut a terme una gala en què han participat expositors i visitants.

IOTSWC se celebra conjuntament fins demà amb el Barcelona Cybersecurity Congres (BCC) sota l’organització de Fira de Barcelona, reunint al pavelló 8 del recinte de Gran Via més de 250 expositors de tot el món.

Barcelona, 14 de maig de 2025

Edu Pérez Moya
93 233 21 66
eperezm@firabarcelona.com