El Festival de la Infància tanca amb èxit la 53a edició

El Festival de la Infància de Fira de Barcelona tanca aquesta tarda la seva 53a edició amb èxit de participació. Les activitats esportives han estat les estrelles d’un saló que ha diversificat la seva oferta lúdica amb més de centenar d’activitats en les que s’han fomentat el civisme, la cultura, l’alimentació sana i el respecte als animals i al medi ambient.

Sota el lema Fem volar la diversió, el Festival de la Infància ha reunit algunes de les atraccions més divertides d’aquestes dates. Entre les activitats més tradicionals han figurat actuacions musicals, contacontes, pallassos, inflables, gimcanes o un rocòdrom que han fet les delícies dels nens i nenes de totes les edats.

Aquesta edició del Festival de la Infància també ha estat una de les més esportives dels últims anys amb més d’una desena d’activitats de divulgació i foment de l’esport com a vehicle per al desenvolupament maduratiu de nens i nenes. Entre les més destacades han figurat tornejos de minibàsquet organitzats per la Federació Catalana de Basquetbol, l’estand de la Fundació del FC Barcelona, la pista de gel i les experiències d’Open Camp.

El circ i els personatges de dibuixos animats també han tingut el seu protagonisme al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. El Gran Circ Americà de la família Faggioni ha ocupat la plaça de l’Univers amb la seva combinació de circ tradicional amb pallassos, malabaristes, acròbates i trapezistes al costat d’espectacles nous com el dels pilots de motos Stream Bikers. Però a més, Els espectacles El petit regne de Ben & Holly i Princeses i Pirates de Peppa Pig han recreat els universos dels personatges d’aquestes populars sèries televisives.

Barcelona, 4 de gener de 2017