IoT Solutions World Congress crea un comitè assessor amb representants de 12 empreses

L’Internet of Things Solutions World Congress, nou esdeveniment organitzat per Fira de Barcelona sobre el potencial que l’Internet de les Coses (IoT) té per a la indústria, ha anunciat la creació d’un comitè assessor que s’encarregarà de supervisar el contingut i l’enfocament científic de l’esdeveniment celebrat a Barcelona entre el 16 i el 18 de setembre. Aquest nou òrgan estarà integrat per 12 representants de les principals empreses de l’àmbit de l’Internet Industrial, així com membres de l’Industrial Internet Consortium, associació internacional líder en el sector.

Els membres del comitè són Prith Banerjee, Managing Director of Global Technology Research and Development de Accenture; Jacques Durand, director d’Investigació i desenvolupament de Fujitsu America Inc.; Joseph J. Salvo, director de Global Research de General Electric i fundador del Industrial Internet Consortium; Brian Dalgetty, director de Marketing de l’Analytics Business Unit de IBM; Richard M. Soley, president i CEO d’OMG i director executiu de l’Industrial Internet Consortium; Jeff Fedders, director d’estratègia i estàndards per al’IoT d’Intel; Stan Schneider, CEO de Real-Time Innovations; Michael Lynch, codirector global d’IoT a SAP; Karthik Natarajan, director global de solucions d’enginyeria integrada a Tech Mahindra; i Francisco Jariego, director d’IoT industrial a Telefonica.

En el futur, el IOT afectarà de manera creixent a la indústria i per això l’Internet of Things Solutions World Congress ha format un consell d’experts capaços de representar la diversitat d’aquest nou sector econòmic amb un enfocament integrador centrat en indústries com la manufactura, el transport, la logística, l’energia i els serveis i l’assistència sanitària.

Un nou horitzó industrial
La indústria com la coneixem està canviant i el món amb ell. El IoT es convertirà en un important motor d’aquesta transformació i els principals actors de l’escena industrial mundial són conscients d’aquest fet d’acord amb una enquesta realitzada pel Fòrum Econòmic Mundial que conclou que el 72% dels alts executius d’empreses privades creuen que Internet Industrial serà un element revolucionari. A més, Accenture conclou en un estudi que el IoT industrial generarà 14.000 milions de dòlars l’any 2030.

Fira de Barcelona organitza l’esdeveniment en col·laboració amb l’Industrial Internet Consortium i reunirà organitzacions i desenvolupadors de tecnologia amb l’objectiu d’accelerar el creixement, l’adopció i l’ús generalitzat del Iot industrial. L’Internet of Things Solutions World Congress no només serà un aparador de les aplicacions més innovadores d’aquest sector sinó que també debatrà a través d’un ampli programa de conferències com aquesta tecnologia transformarà l’economia global.

Barcelona, 25 de maig de 2015