Ibtm World, fira líder de turisme de negocis, seguirà celebrant-se a Barcelona fins el 2022

La fira líder mundial de turisme de negocis, Ibtm World, continuarà celebrant-se al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona com a mínim fins l’any 2022. Així ho ha fet públic avui l’empresa organitzadora del certamen, Reed Exhibitions, que ha firmat un acord de renovació de tres anys més amb Barcelona Convention Bureau i la institució firal. Aquest anunci coincideix amb l’obertura avui d’una nova edició del certamen que tindrà lloc fins el proper dijous.

D’aquesta manera, la renovació del contracte reforça la relació existent entre les tres organitzacions des de 2004, any en què va tenir lloc per primera vegada aquest important esdeveniment internacional a Barcelona.

El director de l’esdeveniment, David Thompson, ha destacat que “estem entusiasmats de continuar amb la nostra estreta relació de treball amb Barcelona durant els propers tres anys. La ciutat és una gran amfitriona per Ibtm World i el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona proporciona les instal·lacions perfectes per a les nostres necessitats. Treballant juntament amb els nostres acreditats socis, esperem que Ibtm continuï evolucionant per assegurar-nos que romangui a la avantguarda de la indústria, oferint les millors oportunitats per a fer negocis, mostrant la tecnologia més puntera, proporcionant contingut inspirador i noves oportunitats als assistents”.

Per la seva part, el director de Barcelona Convention Bureau de Turisme de Barcelona, Christoph Tessmar, considera que “aquest nou acord confirma la fortalesa de la col·laboració entre Barcelona i Ibtm, i permet continuar fent un certamen de gran èxit, tant per a la indústria de reunions i esdeveniments, com també en termes d’impacte econòmic per a la ciutat”.

Segons el director de Negoci Extern de Fira de Barcelona, Pere Camprubí, “estem molt satisfets amb la continuïtat d’Ibtm World i orgullosos de la capacitat de Fira de Barcelona d’atraure i mantenir esdeveniments d’aquest nivell, així com de la funcionalitat, disseny i compromís amb la sostenibilitat que ofereix el recinte de Gran Via. Aquest acord és una gran notícia per a la ciutat que reforça així el seu pes com a referent en l’àmbit del turisme de negocis”.

Des d’avui i fins el dijous 21 de novembre, Ibtm World exhibeix les últimes tendències en destinacions, productes i serveis especialitzats en l’organització de trobades professionals, amb la presència d’agències de viatges, operadores turístiques, centres de congressos i convencions, cadenes hoteleres, empreses de serveis i organitzadores d’esdeveniments internacionals. Està prevista la presència de més de 2.600 expositors i 15.000 professionals.

La propera edició del certamen, ja dins del nou contracte, se celebrarà de l’1 al 3 de desembre de 2020 al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona.

Departament de Premsa Fira de Barcelona
Salvador Bilurbina