Bizbarcelona, solucions per fer créixer les empreses

Els dies 1 i 2 de juliol se celebra al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona una nova edició de Bizbarcelona. És el saló que ofereix solucions per fer créixer els negocis de pimes, autònoms i emprenedors.

Bizbarcelona by Barcelona Activa s’estructura aquest any la seva oferta en dues noves àrees: Bizemprèn, enfocat a emprenedors, i Bizpimes, per a empreses que volen continuar creixent. En total, reuneix un centenar d’expositors i acull 143 conferències, 220 ponents, 9 actes especials i 26 activitats de networking, tot amb l’objectiu d’ajudar a empresaris i emprenedors a impulsar els seus negocis.

El saló, així mateix, organitza de nou un mercat de finançament on els visitants poden presentar el seu projecte davant entitats financeres, institucions, representants de xarxes “business angels” i societats de capital de risc, que sumen en conjunt un potencial d’inversió d’uns 100 milions d’euros. També inclourà un mercat de treball on els professionals poden presentar la seva candidatura a empreses que busquen determinats perfils.

Bizbarcelona by Barcelona Activa està promogut per l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, La Caixa, la Diputació de Barcelona, la Cambra de Comerç de Barcelona i PIMEC.

Barcelona, junio 2015