Fira de Barcelona se solidaritza amb La Marató de TV3

Fira de Barcelona es converteix aquest diumenge, 14 de desembre, en el principal centre d’operacions de La Marató de TV3. La institució cedeix novament el palau 1 del recinte de Montjuïc per atendre les trucades i processar els donatius d’aquesta convocatòria centrada en les malalties del cor.

La seu firal té 776 connexions telefòniques, que seran ateses per més de 1.600 voluntaris, preparats per rebre milers de trucades entre les nou del matí i la mitjanit. En total, La Mataró 2014 disposa de més de 1.000 línies repartides en quatre seus arreu de Catalunya i compta amb la col·laboració de 2.400 voluntaris.

Les donacions recollides aquest any permetran impulsar la recerca en el camp de les malalties del cor que provoquen la mort d’una de cada quatre persones a Catalunya i són la primera causa d’ingrés hospitalari.

A les 22 edicions de La Marató de TV3 s’han recaptat 131 milions que han permès impulsar 636 projectes de recerca sobre malalties greus.

El telèfon per fer donatius és el 905 11 50 50.

Barcelona, desembre de 2014